KOMUNIKAT NR 7 /WG z dnia 6 marca 2018 r.
Informacja w sprawie ekstranetu przesłana przez PZPN
Szanowni Państwo,
W związku z problemami z logowaniem się użytkowników klubowych do systemu Extranet, proszę o przekazanie klubom z Państwa WZPN poniższej instrukcji:
„Jeśli jesteś użytkownikiem klubowym i masz problem z zalogowaniem się do systemu Extranet, wykonaj następujące działania:
Wejdź na stronę https://login.laczynaspilka.pl/
Kliknij w napis „Zapomniałeś hasła”
Wpisz swój adres e-mail (ten, który jest przypisany do Twojego konta w systemie Extranet)
Kliknij w przycisk „Zapisz”
Odbierz maila i kliknij w znajdujący się w nim link
Na stronie, która się pojawiła wpisz nowe hasło i kliknij przycisk „Zapisz”
Zamknij stronę, która się pojawiła
Przejdź na stronę https://kluby.pzpn.pl/
Zaloguj się używając swojego dotychczasowego loginu i nowego hasła
Jeśli wyskoczy błąd logowania jako loginu użyj swojego maila”
W sprawie problemów z logowaniem się użytkowników związkowych do wersji stacjonarnej systemu Extranet, z każdym WZPN telefonicznie skontaktuje się Sławomir Pieńkosz i rozwiąże problem logowania (u części użytkowników trzeba przeinstalować certyfikaty).